» Persoonlijke en individuele begeleiding
Wij bieden persoonlijke en individuele begeleiding, vanaf het eerste contact tot aan de dag van het evenement.
» Eurostars Palace betrokkenheid
Onze betrokkenheid staat garant voor een unieke en vernieuwende aanpak bij de organisatie van vergaderingen, congressen, incentives en conferenties. Ons aanbod combineert een warme ontvangst met een inspirerende keuken en eersteklas service bij elk evenement.
» Reactie binnen 24 uur
Ongeacht de door u gekozen contactmethode (e-mail of telefoon), wij verbinden ons ertoe al uw vragen en verzoeken binnen 24 uur te beantwoorden.
» Operationeel verantwoordelijke ter plaatse
Laat u begeleiden door de ervaring en uitmuntende service van ons professionele team bij de organisatie van uw evenement.
» Veilige en geavanceerde technologie
Op verzoek kunt u tijdens uw evenement in het hotel rekenen op de ondersteuning van een audiovisueel bedrijf.
» Aandacht voor uw behoeften
Ons team is volledig voorbereid om aan al uw wensen te voldoen. Wij passen ons aan uw schema aan en zorgen ervoor dat de zalen vooraf gereed zijn voor inspectie.
» Operationeel advies voor klanten
Alle afdelingshoofden die betrokken zijn bij het succes van uw evenement zullen samen met u en de Operationeel Verantwoordelijke bijeenkomen om indrukken uit te wisselen en de laatste details te bespreken.
» Gegarandeerde kwaliteit
De tevredenheid van onze klanten is onze drijfveer om dagelijks te blijven verbeteren. Aan het einde van uw evenement ontvangt u een enquête om uw tevredenheid te evalueren. Uw feedback en suggesties helpen ons onze service verder te verbeteren en aan al uw verwachtingen te voldoen.
» Kom bij ons terug – we zorgen er graag voor dat uw volgende evenement weer een succes wordt
Dankzij onze eerdere samenwerking kunnen wij een nieuw evenement organiseren, anders dan het vorige, maar met hetzelfde doel: uw volledige tevredenheid.